3/25/2008

Bingo Torta


  • 2 csomag babapiskóta
  • 2 csomag Jaffa keksz (jó helyette bármilyen csoki bevonatú narancsos piskóta tallér)
  • 0,5 margarin
  • 2 vaníliás puding
  • 100 gr csoki
  • 150 gr darált keksz
  • 6 dl tej
  • 80 gr porcukor
  • 7 kanál cukor
  • narancslé
  • 3 zacskó tejszínhabpor

A darált kekszet összekevered a porcukorral, a margarinnal és annyi narancslével, hogy kenhető masszát kapj. A tejhez hozzáadod a cukrot, és megfőzöd benne a két pudingot. Miután kihűlt, két részre osztod. Az egyik részébe belekevered az olvasztott csokit, a másik részt pedig pár kanál felvert tejszínhabbal lazítod. A narancslébe mártogatott piskótákat elhelyezed egy nagyobb jénai aljára, erre kerül a darált kekszes massza, erre a narancslébe mártott Jaffa keksz, erre a vaníilás puding, erre ismét egy réteg narancslébe mártott babapiskóta, majd erre a csokis puding. A tetejét jó sok tejszínhabbal megkened, csokimorzsával díszíted, és jól behűtöd.

4 megjegyzés:

ZoraShakti írta...

Szia!

Talán csak én nem tudom mi az a Jaffa keksz? Még sosem találkoztam vele, és a netről sem sikerült kiderítenem, milyen az. Mihez hasonlít? Esetleg mivel helyettesíthetném?

Már hónapok óta csak innen választok sütiket, mind nagyon finom volt, de akkora a választék, hogy mindig tudok újat választani. Ezt már régóta meg akarom csinálni, csak emiatt a Jaffa keksz miatt nem álltam még neki. Most viszont már nagyon be vagyok indulva rá :)

Előre is köszönöm válaszod.

Üdv,
Zora

Eva írta...

Szia Zora,

A Jaffa keksz nem más, mint csoki bevonatú narancsos piskóta tallér. Használhatsz bátran az eredeti Jaffa helyett pl. Pilóta piskóta tallért, de a Sparban is láttam saját márkást. Nagyon örülök, hogy szoktál tőlem sütni-főzni, remélem, tetszeni fog a Bingo torta. Majd számolj be róla, hogy hogy sikerült!Puszillak!

ZoraShakti írta...

Szia Eva!

Megcsináltam, ez is nagyon finom lett. Azt hiszem ezt máskor is meg fogom csinálni. Annyit változtattam, hogy narancslé helyett trópusi mixet raktam bele (ez volt itthon). Babapiskótát magam sütöttem, és nagyon jól magába szívta a gyümölcslét, mivel még meleg volt kicsit. Meg nem volt kedvem boltba menni, úgyhogy a Jaffa keksz helyett én baracklekvárral megkent piskótát raktam bele. Tudom, jó sokat változtattam, de tényleg nagyon jó volt. Legközelebbre beszerzem a piskótatallért, meg én úgy éreztem, egy pár banánszeletet elbírna, úgyhogy azt is fogok bele rakni. Mindenestre ebben a sütidben sem csalódtam:)

Eva írta...

Azt a mindenit! Saját készítésű babapiskóta!Milyen ügyes vagy!Én még sosem készítettem itthon!Nagyon örülök, hogy ízlett Nektek a torta, és egyáltalán nem baj, hogy variáltál rajta, hiszen ebben pont ez a jó!Ha trópusi mixbe áztatod a piskótát, tényleg jól illik hozzá a banán (pláne ha még baracklekvárt is tettél hozzá:)), ha narancslébe áztatod, akkor pedig a narancsos piskóta tallér harmonizál jól, szóval bátran lehet különböző kombinációkat kipróbálni:)Még egyszer köszi a megelőlegezett bizalmat, hogy tőlem választottál:)Puszi