11/14/2013

Citromos mákos muffin



  • 2 tojás
  • 6 ek cukor
  • 1 dl olaj
  • 150 gr natúr joghurt
  • 2 citrom reszelt héja
  • 1 dl facsart citromlé
  • 4 ek szemes mák
  • 250 gr liszt
  • 1 sütőpor


A tojásokat keverd habosra a cukorral, mehet bele az olaj, a joghurt, a reszelt citromhéj és a citromlé. A lisztet keverd el a sütőporral és a szemes mákkal, majd add hozzá az előző masszához. Jól keverd össze, és töltsd meg a masszával a muffin sütőformába helyezett kis papírkosárkákat. 180 C-ra előmelegített sütőben süsd kb. 20 percig, amíg szép aranybarnára nem sül.

P.S: Ezt a csodás muffint ebből a könyvből készítettem, igaz, itt simán citromos muffinként fut, a mákot azt már én költöttem hozzá, mert szeretjük a mák+citrom kombinációját. Egyébként ezt a muffinos könyvet szeretem, mert eddig akármit készítettem belőle, mind tökéletesre sikerült:)

Nincsenek megjegyzések: