12/13/2009

Csokis labdák


  • 20 dkg étcsoki
  • 10 dkg vaj
  • 11 dkg cukor
  • 3 tojás
  • 1 tk vanília aroma
  • 20 dkg liszt
  • 3 dkg kakaópor
  • 1 kk sütőpor
  • csipet só
Forgatáshoz:
  • (barna)cukor
  • porcukor

A csokit és a vajat alacsony lángon olvaszd fel, majd vedd le tűzről. Egyenként add hozzá a tojásokat, majd keverd hozzá az összes többi hozzávalót.Jól gyúrd össze a masszát, majd tedd be a frizsiderbe legalább egy órára. Vedd ki, majd formálj kis golyókat belőle (kb.1 púpos kk-nyi masszából legyen 1 golyó). A golyókat forgasd először cukorba, majd porcukorba, és helyezd el őket egy sütőpapírral bélelt tepsibe. 160 C-on süsd 13 pecig.
P.S: Eredeti receptet itt találtam (NLC Sütik-képpel topic). Ennél omlósabb és csokisabb süti talán nem is létezik. Csupa csoki, olvad az ember szájában, és nagyon de nagyon finom:)Ebből az adagból kb. 40 db lesz, ha picit kihűlt, fémdobozban lehet tárolni.

3 megjegyzés:

Dragana Pušica - Moje Grne blog írta...

Joj, šta je ovo? Tako mi deluje slasno :)

Chef Viki írta...

No én ezt imádom :-))

S aki eddig ajándékba kapta, mind követelte a receptjét :-)

Jutkity írta...

Na, ez tipikusan egy olyan recepted volt, amit elolvastam és már rohantam is a konyhába elkészíteni :) Kicsit, olyan "ronda de finom" kategória, nem? :) Bár jobban finom,mint amennyire ronda, az tény :DDD Bepakoltam egy fémdobozba, ahogy tanácsoltad, de kíváncsi leszek meddig maradnak benne a sütik...Köszi érte!