5/13/2010

Tabbouleh



  • 1 bögre bulgur
  • 4 közepes paradicsom
  • 1 csokor újhagyma
  • 4 csokor petrezselyem
  • 2 szál menta
  • 0,5 dl olívaolaj
  • 1 nagy citrom leve
  • bors
A bulgurt szitában mosd át, és öntsd egy tálba. Add hozzá a felkockázott paradicsomot, a felkarikázott újhagymát, az apróra vágott petrezselymet és a mentát. Locsold meg az egészet az olívaolajjl és a citromlével. Sózd, borsozd, és jó alaposan forgasd össze.Grillezett húsok mellé tálald pitával.
P.S: Éppen a múlt héten akadt a kezembe egy dvd, amit Carlos készített nekem, és amin többek között rajta volt egy 12 epizódos görög főzőműsor is a Spektrumról. Belenéztem, és megtetszett nagyon a Tabbouleh, amit a csaj készített, így el is határoztam, hogy a napokban elkészítem. Rá egy napra megvettem a Nők lapja konyhát(2010. május), hát mit látok benne? Tabbouleh receptet Mautner Zsófi tollából. A görög csaj a Tabbouleh-t görög ételnek aposztrofálta, Zsófi pedig libanoninak, és a két recept között csak minimális volt az eltérés, én a kettőből gyúrtam össze egy harmadikat:)Akár libanoni, akár görög, nekünk nagyon ízlett. Mellesleg csak megjegyezném, hogy kezd egyre jobban tetszeni nekem a Nők lapja konyha, egészen letisztult, jól használható recepteket találtam a májusi számban:)És még ráadásul ajándék porcukorszóróval is megleptek, aminek külön örültem:)))))))

2 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon guszta, remek, de ennék belőle

Nyuci írta...

Nagyon szép, akármilyen származású is:)
Én is szeretem a Nők Lapja konyhát, ebbe olvadt a néhai Fakanál, régen azt szerettem nagyon.
Jól néznek ki a citromok a háttérben:)