5/04/2010

Zöldbabos tonhal saláta



  • 300 gr zöldbab
  • 100 gr olívabogyó
  • 500 gr paradicsom
  • 2 lilahagyma
  • 1 zöld saláta
  • 1 csokor petrezselyem
  • 3 konzerv tonhal (natúr lében)
  • 2 kk mustár
  • 4 ek fehérborecet
  • 6 ek olívaolaj
  • 4 ek víz
  • bors
A zöldbabot főzd puhára sós vízben, majd csepegtesd le. A lilahagymát karikázd fel, a paradicsomot szeleteld fel, a zöldsalátát tépkedd apró darabokra. A paradicsomot, lilahagymát, salátát, olívabogyót, zöldbabot tedd egy nagyobb tálba, add hozzá a lecsöpögtetett tonhalat is. Az öntethez keverd össze az olívaolajat, a mustárt, a vizet, a fehérborecetet, az apróra vágott petrezselymet, sózd-borsozd ízlés szerint, és öntsd a zöldségekre. Forgasd össze, és tálald.
P.S: Nagymamám mindíg kitépkedi nekem a TV-s újságból a recepteket, ezt a receptet is ott találtam, és első ránézésre beleszerettem. Igaz, salátáról van szó, de mi ezt ettük ebédre, mert ilyenkor, amikor itt a szép idő, nem is kívánunk nehezebb ételeket, így ez a tonhal saláta telitalálat volt. Úgy ettük, mintha legalábbis két hete éheztünk volna előtte, annyira finom volt:)

3 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon szép és guszta. Már rég óta ennék egy ilyen friss halas salit

Gizi írta...

Nagyon guszta!!! Valóban főételként is eltudom én is képzelni, most nagyokat nyelek.:))

Már akartam kérdezni, te kaptál a továbbküldős játékból recepteket? Én továbbküldtem, de egy darabot nem kaptam.:)

Ottis írta...

Ezt kipróbálom, nagyon guszta!