3/01/2013

Fahéjas mazsolás muffin


  • 300 gr liszt
  • 150-200 gr cukor
  • 1 zacskó sütőpor
  • 2 kk szódabikarbóna
  • 3 dl tej
  • 1,5 dl olaj
  • 1 tojás
  • 1-2 kk fahéj
  • 100 gr mazsola
  • 1 citrom reszelt héja

Először keverd össze a lisztet, sütőport, szódabikarbónát, fahéjat és a cukrot (a cukor mennyisége attól függ, ki mennyire szereti édesen, én 150 gr cukrot és 2 zacskó vaníliás cukrot tettem bele - nekem pont jó volt így, de ha édesebben szeretitek, nyugodtan tegyetek bele 200 gr-ot). Egy másik edényben keverd össze a tojást, tejet és az olajat. Öntsd össze a két masszát, reszelj bele citromhéjat, add hozzá a mazsolát és jól dolgozd össze a masszát. A muffin sütődet béleld ki papír kosárkákkal, és töltsd meg mindegyiket 2/3-ig. 180 C-ra előmelegített sütőben süsd tűpróbáig. 

P.S: Gaga blogjáról készítettem el ezeket a csodás muffinokat. Tökéletes választás csajos délutánokra, egy nagy bögre habos kávé mellé.Előző nap is készítheted, mert másnap is ugyanolyan finomak.Sőt:)

2 megjegyzés:

Timi írta...

Ma megcsináltam és valóban nagyon finom!!! Köszi a receptet!!!

Eva írta...

Timi, köszi a megszavazott bizalmat, és örülök, hogy tetszett a végeredmény:)