6/15/2008

Kókuszos kocka / Čupavci




Tészta:
  • 10 kávéscsésze liszt
  • 1 sütőpor
  • 6 kávéscsésze cukor
  • 2 kávéscsésze olaj
  • 3 kávéscsésze tej
  • 3 tojás
Amibe belemártogatod:
  • 14 kanál tej
  • 14 kanál víz
  • 11 kanál cukor
  • 5 kanál olaj
  • 2 ek kakaópor
  • 100 gr olvasztott csoki
Forgatáshoz:
  • Kb: 200 gr kókusz

A tészta hozzávalóit keverd össze, majd egy nagyobb vajazott, lisztezett tepsibe (én a sütőmét használtam) öntsd ki, és 200 C-on süsd tűpróbáig. Ez viszonylag gyorsan meg is van. Közben a mártogatós hozzávaóit egy edénybe öntöd és lassú tűzön felmelegíted, hogy a csoki és a cukor is elolvadjon. Amikor a tészta kész, kockákra vágod. Minden egyes kockát először a csokis cuccba mártod, úgy, hogy minden oldalára jusson, majd meghempergeted a kókuszban. Egy jó nagy adag lesz belőle.


P.S: Én a mártogatós hozzávalóiból 1,5x-es adagot csináltam, mert viszonylag kicsik voltak a kockáim, így többet kellett mártogatni is:) Anyu névnapjára készültek, mert mindíg egy halom kaját készít, és így legalább a süti készítése alól mentesült:)

3 megjegyzés:

Kata írta...

Köszönöm a mártogatós receptjét, felhasználtam nemrég és az egész családomnak nagyon ízlett :o)

Eva írta...

Kedves Katanyaka,

Nagyon örülök, hogy tetszett, nálunk is a kedvencek listáján van:)

Évi

Névtelen írta...

6 kávés csésze? 14 kanál? milliliterről, deciliterről, grammról, dekagrammról hallottál már?
Morci