9/21/2008

Meglepetés mignonok


  • 300 gr csoki
  • 1 margarin
  • 200 gr tejpor
  • 200 gr porcukor
  • 1 narancs

A csokit olvaszd fel fél margarinnal. A másik fél margarint keverd el a porcukorral. A tejport keverd össze a narancs héjával és levével, majd add hozzá a porcukros masszához, és gyúrd össze. Ezt a masszát töltsd nyomózsákba. Az olvasztott csokiból 2-2 kanálnyit önts papírformába, a közepébe pedig nyomj a fehér cuccból, és hagyd megszilárdulni. Ekkor már levehetők a papírformák is:)
P.S: Ezeket a mignonokat Anyu szülinapjára készítettem. Ez már az általam módosított recept, mert elméletileg a tejporos-narancsos cuccból golyókat kellene formálni, és úgy rátenni az olvasztott csokira. Na ez az, ami nekem nem sikerült, és komolyan elkezdtem gondolkodni azon, hogy kidobom az egészet a kukába. Csak sajnáltam azt a rengeteg csokit, ami már kezdett olvadni, így mentő ötletként jött a nyomózsákos megoldás. Szerencsére, mert a diétásnak korántsem mondható végeredmény nagyon finom lett!

3 megjegyzés:

Culinaria Ungaria írta...

Szia!
Megtudnád mondani mennyi a fél-fél vaj? Mert vannak ám 250 grammos és 500 grammos dobozok... Nem akarlak sürgetni, de a válasz tényleg sürgös lenne, mert hétvégére akarom a vendégeimet meglepni vele. Elöre is köszönöm a válaszod!
Üdv:Krisz! :-)

Eva írta...

Szia Krisz!

A fél-fél az 125-125 gr margarin/vaj. Tehát elég 1 normál kocka, ami 250 gr-os. Az első 125 gr-ot felolvasztod a csokival, a másik 125 gr-ot pedig elektromos habverővel kevered össze a porcukorral. Én emlékeim szerint ott rontottam el, hogy felolvasztottam a másik adag vajat is, ezért lett a fehér rész folyósabb, és ezért kellett nyomózsákot használnom. Remélhetőleg nálad a fehér rész formálható lesz, és szép kis golyókat tudsz majd belőle formázni, amit csak a csokis részbe "beleültetsz". Remélem, nem ijesztettelek el túlzottan:)Puszi!

Culinaria Ungaria írta...

Köszönöm szépen a gyors választ. Tulajdonképpen én a nyomózsákos változatot szeretném kipróbálni, mert nagyon szépen mutat. Ma nekiugrok, majd beszámolok hogy sikerült!
Szép napot Neked! Krisz! :-)