9/10/2010

Tartalmas házikenyér


  • 3 dl víz
  • 75 ml étolaj
  • 2 kk só
  • 300 gr búzaliszt
  • 100 gr teljes kiőrlésű rozsliszt
  • 2 csomag szárított élesztő (2x7gr)
  • 1 kk cukor
  • 1 ek sikér
  • 100 gr zabpehely
A felsorolt hozzávalókat a zabpehely kivételével a megadott sorrendben töltsd a kenyérsütő tartályába, majd indítsd el a gépet normál programon. A hangjelzés után add hozzá a zabpelyhet is. A megsült kenyeret borítsd rácsra és hagyd hűlni.
P.S: A recept Dr. Oetker Kenyérsütés 2 c. könyvéből származik. Az eredeti sikért nem ír, de én tettem bele. Nagyon finom, és ahogy a recept címe is mondja, tartalmas kenyér:)

2 megjegyzés:

Ági, aki főz írta...

Nagyon belejöttél mostanában a kenyérsütésbe. Ez a könyv nekem is megvan és nagyon jópofa ötletek vannak benne.

Bianka írta...

Gyönyörű
Én még mindig félek nekiállni, de lassan eljön az én első kenyerem ideje is :)