11/18/2008

Pizza muffin



  • 4 tojás
  • 1 dl olaj
  • 0, 5 kk só
  • 0,5 kk origano
  • 1 dl paradicsompüré
  • 1 dl tej
  • 300 gr iszt
  • 1 sütőpor
  • 150 gr sonka felkockázva
  • 80 gr sajt
Az első 6 hozzávalót keverd össze egy tálban, majd egy külön edényben keverd el a lisztet a sütőporral, add hozzá a kockákzott/ vagy reszelt sajtot, a sonkát, majd keverd össze a két tál tartalmát. A muffinforma mélyedéseibe tegyél papírkosarakat, majd félig töltsd meg őket az elkészített masszával. 180 C-on süsd kb. 25 percig.

P.S: Ismét egy gyors muffin, finom, és puha marad. És tényleg pizza íze van. Én hámozott paradicsomkonzervet használtam, darabosat, Mutti a neve, és olasz. Szerintem ez a legeslegfinomabb, csupa csupa, 100% paradicsom. Ebből szoktam a tésztára való szószokat is készíteni. Szerintem nincs nála jobb:)

Nincsenek megjegyzések: