11/21/2008

Tiramisu praliné

  • 1 dl hideg nescaffe
  • 200 gr babapiskóta darálva
  • 200 gr mascarpone
  • 1 ek porcukor
  • 1 vaníliáscukor
  • 2 ek amaretto likőr
  • holland kakaópor a forgatáshoz
A piskótát daráld le, vagy használd a késes aprítógépet, az is tökéletes. A darált piskótát öntsd le a kávéval, és hagyd kb. 10-15 percet állni. A mascarpone-t keverd el a többi hozzávalóval a kakópor kivételével, majd keverd össze a piskótás és a mascarpones masszát. A masszából formálj golyókat, és hempergesd kakaóporba!
P.S: Eredeti recept itt. Nekem nem volt otthon Amaretto likőröm, viszont volt Anyu által készített isteni finom házi narancslikőröm (azt látjátok a fotón is:)))), így azt tettem bele. A mascarpones masszába még tettem fél kis üvegnyi Dr. Oetker vanília aromát. A recept egyébként tökéletes, 100 % tiramisu íz, levontam a konzekvenciákat, legközelebb alapjáraton megduplázom a mennyiségeket:)

2 megjegyzés:

Latsia írta...

Szia, én ezt csináltam meg tegnap, nagyon finom lett.
De sztem a Tiramisu ízhez kell az Amaretto vagy a keserűmandula aroma, anélkül nem teljesen az...;O)

Eva írta...

Szia Latsia, teljes mértékben egyetértek:) Nálam sajnos egyik sem volt "raktáron":( így a narancslikőr pót-pót megoldásként jött a képbe. Egyébként nagyon örülök, hogy jelentkeztél, mert rendszeresen látogatlak, és tetszik, amit csinálsz:)