7/23/2015

Balzsamecetes sült cékla és répa

Nézzétek csak milyen finomságot hoztam Nektek! Csupa vitamin, csupa egészség, bikini barát, és ráadásul nagyon de nagyon finom. Sült cékla és répa balzsamecetes-citromos öntetben párolva!Isteni!

Kell hozzá:

  • 5 közepes cékla
  • 3 közepes sárgarépa
  • 6 ek extra szűz olívaolaj
  • 3 ek ciromlé
  • 3 ek balzsamecet
  • 1 csapott kk só
  • 1 kk szárított kakukkfű (vagy friss), és még mehet bele egy kis rozmaring is, aki szereti


A céklát hámozd meg, majd vágd négy részre. A répát szintén hámozd meg, és vágd kisebb darabokra. Az olívaolajat keverd össze a balzsamecettel, citromlével, sóval és a kakukkfűvel, majd jó alaposan forgasd össze a zöldségekkel. Tedd egy tepsibe, amit fedj le jó szorosan alufóliával, majd süsd 200C-ra előmelegített sütőben kb. 3/4 óráig. Akkor jó, ha a zöldségekbe simán bele tud menni a kés, de mégsem túl puhák.

P.S: Én a zöldségeket még előző este előkészítettem, és az öntettel összekeverve hagytam állni, másnap sütöttem:)

Nincsenek megjegyzések: