5/28/2009

Super Chef díjat kaptam!!!

Már a reggel is olyan szépen indult, amikor csak egy gyors bekukkantásra beléptem a blogomba, és ott várt rám Gabriellától a KataKonyhából ez a gyönyörűség! Munka közben még gyorsan elkezdett működni az agyam, és pillanatok alatt meg is született a fejemben azon számomra nagyon kedves blogger társaim listája, akiket munka végeztével szerettem volna megajándékozni a szuper chef-eknek kijáró sapkával. Íme a listám:

Ági, aki főz - aki ugyan megelőzött -és ő is megajándékozott a sapkával - de mivel már reggel rajta volt a listámon, így megajándékozom én is!Minden postját eddig elolvastam, és nagyon szeretem, hogy határozott véleménye van dolgokról, hogy letisztult formában ír, fotóz, és főz. És mindezt stílussal teszi. Nagy kedvenc!

Ottiskám - megérdemelten kapod tőlem a super chefeknek kijáró "koronát"!A sok finomságért, és a jobbnál jobb receptekért! És nem utolsósorban a sok isteni finom süti receptért:)

Fahéj és Feta - Mert isteni finomakat főz, mert imádom a görög konyhát, ami általa még közelebb került hozzám, és mert frissen sült feleségként megérdemli:)))

KataKonyha - mert tetszik ahogyan főz, és ír, és tetszenek a hozzávalók, amikkel dolgozik. Tetszik, hogy van nála hagyományos is, de mer új ízeket kipróbálni! Hát ezért kapja tőlem a Super Chef díjat!

Gaga - to my Serbian fellow blogger, for all her marvellous recipies, for all the love and enthusiasm with which she writes her blog! Gaga, this award is for you, as you really are a super chef! With lots of love!

4 megjegyzés:

Kata írta...

Hát Éva jól megleptél! Köszi azt is, amit írtál rólam; látszik, hogy olvastad a blogomat, mert tényleg úgy van, ahogy írtad...köszi, köszi:)))

Ottis írta...

Köszönöm kedves szavaidat és hogy engem is a listádra tettél :-)

Dragana Pušica - Moje Grne blog írta...

Puno ti hvala draga, baš si me obradovala :)))

Viktoria írta...

Köszönöm szépen igazán megtisztelő:)