9/07/2009

Nutellás fagyi


  • 1 l Hullala tejszín
  • 4 dl 20%-os tejföl
  • 400 gr Nutella
  • 200 gr porcukor
Mixerrel verd habbá a tejszínt, add hozzá a tejfölt, jól keverd egységes maszává a mixerrel. Add hozzá a Nutellát és a porcukrot, és mixereld tovább, hogy minden jól elvegyüljön. Pár órára tedd a mélyhűtőbe, hogy megfagyjon, és már kész is.
P.S: Eredeti recept itt. Nálunk Carlos nagyon nagy fagyis, van, hogy néha még télen is fagyit eszik, amitől engem kiráz a hideg, mert alapjáraton is fázós vagyok. Viszont ez a Nutellás fagyi tényleg finom, még nekem is. Ez az alaprecept, amiről jó tudni:
  • reeeeeengeteg lesz belőle, így ha kevesebben vagytok, elég a fél adag
  • az alapreceptet mindig fel szoktam turbózni egy kis extrával: pl. pörkölt mogyoró darabkák, vagy darabolt csoki, vagy keksz darabkák, vagy ezek kombinációja:)
  • nagyon egyszerű, és 5 perc alatt megvan, a többi már a fagyasztó dolga, utána már csak enni kell:)
  • ez a mostani adag, amint látjátok, keksz darabkákkal készült, imádjuk!Hedonisták vagyunk, na, nincs mit tenni:))))

5 megjegyzés:

Ági, aki főz írta...

Háááááá! Ezt most tényleg nagyon nem kellett volna. Meghalok egy kis ilyenért.

Dragana Pušica - Moje Grne blog írta...

Sladoled :))) kako dobro izgleda...Hoće li biti recepta na srpskom?
Ljubac veliki za tebe i tvog malog momka!!! Vidim ja da je on stvarno dobrica kako kažeš kad dozvoljava mami da sprema ovako fine stvari :)

Eva írta...

Draga moja, recept objavljen na srpskom, specijalno za tebe:)))Sladoled je inače divan, i od ove količine bude baš puuuuno, ali veruj mi da se brzo pojede:)

Eva írta...

Ági, meg ne halj itt nekem, inkább készítek Neked egy teljes adaggal:)))! Ma tudod mit készítettem?Medeno srce-t. Most fog rákerülni a csoki glazúr. Az illata isteni, remélem, az íze is az lesz. Nosztalgiázok, tudod:)

Viki írta...

Kedves Éva, Elkészitettem tegnap este a finom fagyit, alig 10 perc alatt. Családom és én igazán hálásak vagyunk érte. Jól be is nyalakodtam belőle. Nagyon finom, és ettől még télen sem fog a torkunk fájni :) köszönet érte. Viki