7/05/2013

Sárgabarackos kevert süti

  • 2 tojás
  • 2 dl cukor
  • 1 vaníliás cukor
  • 2 dl natúr joghurt
  • 1 dl olaj
  • 4 dl liszt
  • 1 sütőpor
  • sárgabarack
  • tetejére vaníliás porcukor

A tészta hozzávalóit a leírt sorrendben keverd össze, majd öntsd vajazott-lisztezett közepes méretű tepsibe. A tetejét rakd ki félbevágott sárgabarackkal, és süsd 180 C-ra előmelegített sütőben tűpróbáig (kb. 35-40 perc). AMikor kész, hagyd picit hűlni, szórd meg a vaníliás porcukorral, és kockákra vágva tálald.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Eve!Először is gratulálok nektek!Szoktam nézegetni a receptjeid,tetszik az oldalad,egy dolog viszont egyértelműen változott..a szép fotóid még sokkal szebbek lettek!:)Magam is készítek ételfotókat amatőr módon csak a amagam kedvére,és pont gépvásárlás előtt állok.Szeretném megkérdezni,milyen gépet vettél,vagy minek köszönhető a látványos változás képek terén?Előre is köszönöm a választ!Puszi,Rékus

Eva írta...

Szia Rékus!Hát először is örülök, hogy észrevehető a változás!És ez valóban annak köszönhető, hogy vettem egy új gépet. Elsősorban a gyerekek miatt, hogy legyenek róluk normális, jó minőségű fotók, de persze ételfotózáshoz is tökéletes. Amit én vettem az egy nagyon alap tükörreflexes Canon gép (Canon EOS1100D), ez váz + járt hozzá egy objektív, de az alap objektív mellé én vettem egy 50 mm-es plusz objektívet, azt használom. Persze vannak sokkal komolyabb gépek is, de én ezzel tökéletesen meg vagyok elégedve, és a célnak tökéletesen megfelel. HD videót is lehet vele csinálni. Még én is tanulgatom a sok különféle funkciót, kis gyakorlás, türelem, én nagyon látványos változásokat lehet elérni pozitív irányban. Nyugodtan írj, ha van még kérdésed, szívesen válaszolok.

Puszi

Névtelen írta...

Kedves Eve!

Nagyon köszönöm a válaszod!
Bevallom mikor olvastam,hogy nagyon alap gépnek nevezed,reméltem kissé alacsonyabb az ára,de úgy tűnik akkor ezt 100 alatt nem lehet megúszni..nos még várat akkor kissé magára a dolog..
Ennél alacsonyabb áron ezek szerint nem nagyon van hasonló minőség.
Még egyszer köszönöm a válaszod!

Puszi,

Rékus