4/12/2014

Húsvéti fűszeres muffin


  • 3 tojás
  • 200 gr cukor
  • 125 gr vaj/margarin
  • 2 dl tej
  • 280 gr liszt
  • 1 sütőpor
  • 1 kk fahéj (púpos)
  • 100 gr mazsola

A tojásokat keverd jó habosra a cukorral, add hozzá az olvasztott vajat és a tejet, majd legvégül a sütőporral elkevert lisztet. Amikor már szép homogén a tészta, add hozzá a mazsolát, és kanállal forgasd össze az egészet. A tésztát töltsd papírkosarakba (3/4-ig), és 170 C-ra előmelegített sütőben süsd 20 perc alatt szép aranyszínűre.

P.S: Blikk Nők Konyha aktuális számából kipróbálva. Határozottan finom és nagyon gyors!A recept ennyi, én a tetejére tettem egy kis fahéjas mázat, hogy a dekorvirágokat rá tudjuk tenni (gyerekeknek ez a lényeg8D). Ennek nem írtam le külön a receptjét, mert nincs is, csak úgy szemmértékre: porcukrot kevertem össze 2 kk fahéjjal, és kevés vízzel csomómentesre kevertem. Ez ment a muffinokra, rá pedig a cukorvirágok.

Nincsenek megjegyzések: