4/26/2009

Mogyorós mignonok


Kosárkákhoz:
  • 300 gr csoki
  • 0,5 margarin (125 gr)
Golyókhoz:
  • 100 gr pörkölt, darált mogyoró
  • 100 gr darált keksz
  • 100 gr porcukor
  • 100 gr margarin
  • pici rum
Először a golyókhoz az összes hozzávalót összegyúrod, hogy kompakt, jól formázható masszát kapj. Általában már a rum nélkül is jól összeáll, a rummal már csak finomítani kell az állagát. Ebből a masszából formálj apró golyókat. Közben alacsony lángon olvaszd fel a kosarakhoz a csokit a margarinnal, és hagyd melegen, majd 1,5 evőkanálnyit öntsd belőle minden papírkosárba. Rögtön a közepébe is nyomhatod a mogyorós golyókat, így a csoki feljebb emelkedik, és körbeveszi.Ekkor már mehet is be az egész a frizsiderbe, amíg a csoki meg nem dermed. Ez maximum5 perc, és utána már csak a papírkosarakat kell levenni, és kész is:)

3 megjegyzés:

Renata Kalman írta...

Tetszik! Mutatós és jók az alapanyagok is!

Eva írta...

Renata, köszi, a csoki+mogyoró kombinációjával tényleg nem nagyon lehet mellényúlni:)

Timi írta...

Na én most már kész vagyok! :)
Ma találtam ide, és holnap már gyártom is a finomságaidat!
De itt a kosárnál már csak néztem, hogy még ez is elkészíthető! :D
Hihetetlen mennyi ötlet van, én meg semmit nem tudok kitalálni!
Szóval légyszíves írj le minden nagyon egyszerűnek tűnő dolgot is, mert nekünk kell! :D
Köszi!