7/07/2009

Cukkinis pite


Tészta:
  • 2 tojás
  • 25 dkg teljes kiőrlésű liszt (lehet síma is)
  • 1 kk sütőpor
  • 1 kk só
  • 3 dl víz
Tetejére:
  • 50 dgk reszelt cukkini
  • 15 dkg Feta sajt
  • 10 dkg síma túró
  • 200 gr trapista reszelve
  • bors
  • origano
A tészta hozzávalóit keverd össze a leírt sorrendben, majd egy kisebb (én 20x30-as tepsit használtam), vajazott, lisztezett tepsiben egyengesd el a tésztát. A cukkinit reszeld le, majd tedd a tésztára. A cukkinire morzsold rá a Fetát és a túrót, sózd, borsozd ízlés szerint, és szórd meg origanoval. Ezután már csak a reszelt trapista sajtot kell a tetején elosztani, és mehet be az egész a 180C-ra előmelegített sütőbe, amíg szép aranybarnára nem pirul a sajt a tetején.

P.S: Az egészséges életmód és a diétám jegyében teljes kiőrlésű lisztből készítettem, és nagyon finom lett. A cukkinit külön nem nyomkodtam ki, és a héját is lereszeltem, mert elég zsenge volt, plusz ugye ott rejlik a sok vitamin. A Fetát/túrót lehet variálni, mehet az egész csak az egyikből, vagy csak a másikból is akár, nekem volt otthon mindkettő. Gyorsan elfogyott:)

Nincsenek megjegyzések: